In 1-3 werkdagen verzonden Handgemaakt en met liefde ingepakt 40.000 tevreden klanten gingen je voor Beoordeeld met een 9.6
0Winkelmand
Product is toegevoegd Bekijk

Subtotaal: 0,00

Bekijk winkelwagenAfrekenen

x Sluiten

Veelgestelde vragen

Alles Algemeen Klantenservice Levertijd Zakelijk bestellen

algemeen

Kan ik nog iets toevoegen aan mijn bestelling?

In veel gevallen is dit geen probleem. Maak een nieuwe bestelling aan en kies voor de verzendoptie ‘Afhalen in Udenhout’ er komen dan geen verzendkosten bij. Noteer bij je bestelling dat je het graag toevoegt aan je huidige bestelling.

Twijfel je of jouw bestelling misschien al ingepakt of verzonden is? Neem eerst even contact met ons op.

Zijn er voordelen voor terugkerende klanten?

Jazeker. Voor geregistreerde klanten een spaarsysteem. Bij elke euro die je uitgeeft in de webshop ontvang je spaarpunten. Elke spaarpunt is € 0.03 waard. Besteed jij € 10 in de webshop? Dan ontvang je 10 punten, die samen € 0.30 waard zijn. Voor vaste klanten kan dit gespaarde bedrag snel oplopen.

Spaarpunten kunnen worden ingewisseld bij een orderbedrag vanaf € 5. De punten blijven een jaar geldig en zijn dus alleen voor klanten met een geregistreerd account.

*Verzendkosten worden niet meegerekend

Kan ik een bestaand producten laten aanpassen, door bijvoorbeeld een andere sticker, kaartje of tekst door te geven?

Ja, in veel gevallen is het mogelijk om het product aan te passen. Denk hierbij aan een ander kaartje, een aangepaste sticker of een eigen tekst. Laat tijdens het bestellen weten welke aanpassingen je graag wilt, dan kijken we samen naar de mogelijkheden. Mocht er iets niet standaard kunnen, dan zoeken we graag een passend alternatief. Zou je graag eerst de mogelijkheden weten alvorens een bestelling te plaatsten. Stuur een mailtje naar contact@liefsvancindy.nl

Kan ik ook eigen ideeën inbrengen?

Ja, zeker! We denken graag met je mee. Of het nu gaat om een uniek ontwerp, een speciale uitvoering of een persoonlijk detail: laat ons je idee weten, dan bekijken we samen wat er mogelijk is.

klantenservice

Mijn brievenbuspakketje heeft de status bezorgd, maar ik heb het nog niet ontvangen. Wat nu?

Het komt wel eens voor dat brievenbuspakketjes de status bezorgd of afgemeld hebben, maar dan nog niet bezorgd zijn. In bijna alle gevallen wordt het enkele dagen later alsnog bezorgd. Dit ligt helaas bij de vervoerders, en dat is iets waar wij geen controle over hebben.

Mocht het pakket na 3 dagen nog steeds niet bezorgd zijn, neem dan even contact met ons op.

Ik heb het contactformulier ingevuld maar na 48u nog geen reactie?

Wij streven ernaar om alle mails binnen 48u te beantwoorden. Het kan voorkomen dat onze mailtjes in de spambox belanden. Mocht je nog geen reactie hebben gehad ook niet in de spambox, stuur dan nog even een mailtje of bel of app ons even

levertijd

Bieden jullie spoedleveringen aan?

Onze standaard verzendtijd is 1-3 werkdagen. Heb jij iets met spoed nodig? Geen probleem. In veel gevallen kunnen we de bestelling voorrang geven. Neem voor het bestellen even contact met ons op via de mail, telefoon of whatsapp.

Hoe lang is de levertijd?

Alle artikelen worden met veel aandacht gemaakt. De gemiddelde levertijd is 1-3 werkdagen. We streven ernaar om bestellingen zo snel mogelijk te versturen. Mocht de bestelling toch onverhoopt langer duren dan sturen wij altijd een mailtje om te overleggen. Let op dat onze e-mails regelmatig in de ongewenste map terecht komen.

Heeft jouw bestelling spoed? Stuur ons een mailtje, in veel gevallen is het mogelijk om het sneller op te sturen.

 

zakelijk-bestellen

Leveren jullie ook wholesale?

Deze optie hebben wij ook. De wholesale website is helaas (nog) niet in gebruik. Heb je interesse in het verkopen van onze producten? Stuur een mailtje naar contact@liefsvancindy.nl

Kan ik als bedrijf op rekening betalen?

Ja, dit is mogelijk! Bij het afrekenen is er de mogelijkheid ‘vooraf overschrijven’. Er wordt dan een factuur gestuurd per e-mail.